Algemene ledenvergadering 2014

Beste Tecemoërs,

het sportjaar ligt alweer achter de rug en de voorbereiding naar volgend jaar toe is op volle gang.  Ondanks het feit dat we jullie blijven dienen met activiteiten tot begin juli, werd vorige woensdag het programma gepresenteerd voor volgend seizoen. We zijn heel blij met de ruime opkomst (40 man) op de ALV.  Dit betekent dat jullie begaan zijn met het reilen en zeilen van onze club.

Met spijt nemen we dit jaar in het bestuur afscheid van Chris die zich volledig op zijn sportieve carrière wil toespitsen.  Om Chris te vervangen hebben zich 2 nieuwe bestuursleden aangemeld, die we van harte welkom heten.  Wim Andries en Bart Jorens vervoegen ons team zodat we uit een bestuur van 11 personen bestaan.

Op de ALV werden ook de resultaten van de enquête besproken.  Dit is voor ons een belangrijk instrument om onze club te evalueren en om bij te sturen waren nodig.  Op onze website vind je een uitgebreid document met alle feedback die we ontvangen hebben.  Onze dank voor jullie deelname.  Zoals beloofd werden 2 flessen wijn verloot op de ALV en deze werden gewonnen door Davy Bogaerts (welverdiend Davy!) en Bart Jorens.

Hierbij de shortcut naar de presentatie van de ALV : Algemene ledenvergadering 2014 website

De conclusie is dat onze club in blakende gezondheid verkeerd en daarom wil ik in naam van het hele bestuur iedereen binnen de club bedanken.

Vriendelijke groeten

Staf